Pokazy mody

Zmysłowa odsłona paryskiego Fashion Week

Zmysłowa odsłona paryskiego Fashion Week
Warszawa, 29 września 2016 Etam Live Show 2016 za nami! Zmysłowa odsłona paryskiego Fashion Week 80 pięknych modelek, 5 supergwiazd muzyki, kilkadziesiąt sylwetek, niemal tysiąc

Warszawa, 29 września 2016

Etam Live Show 2016 za nami!
Zmysłowa odsłona paryskiego Fashion Week

80 pięknych modelek, 5 supergwiazd muzyki, kilkadziesiąt sylwetek, niemal tysiąc gości z całego świata. Tak w skrócie wyglądało najbardziej zmysłowe i spektakularne show pierwszego dnia paryskiego tygodnia mody. Tegoroczne Etam Live Show, odbyło się w słynnym Centrum Pompidou i było świętem kobiecości, francuskiej niezależności i wyzwolenia. Tak, kultowa bieliźniana marka Etam, świętowała swoje setne urodziny.

Zapierające dech w piersiach Etam Live Show rozpoczęło się występem na żywo Mariny Kaye, która stojąc na wybiegu wykonała swój hit „Homeless”. Pokaz otworzyła Constance Jablonski, francuska supermodelka, która w tym roku rozpoczęła współpracę z marką Etam. Pierwsza część pokazu „Je suis sexy” czyli „Jestem seksowna” to hołd złożony kobiecości. Czarne, zmysłowe koronki zostały zinterpretowane przez projektantów Etam na dziesiątki sposobów. Od delikatnych, prześwitujących body, po seksowne biustonosze, majtki z wysokim stanem i zwiewne halki. Seksowne koronki to absolutna specjalność francuskiej marki.

Druga część pokazu „Je suis chic” czyli „Jestem szykowna” została zaprezentowana podczas występu na żywo Dua Lipa i jej superprzeboju „Be the one”. Scenografię tworzył spektakularny video mapping stworzony z tysięcy pereł. Modelki zaprezentowały zmysłową, koronkową bieliznę w kolorach głębokiego burgundu oraz delikatnego różu. Ich stylizacje uzupełniły peleryny i delikatna biżuteria oraz bielizna wykonana z pereł.

W trzeciej części pokazu, nazwanej „Je suis divine”, czyli „Jestem boska”, modelki zaprezentowały się w marynarskich barwach i akcentach. Bielizna w kolorach niebieskim, czerwonym i różowym zestawiona z bufiastymi rękawkami czy kołnierzykami prezentowała się wyjątkowo figlarnie i zawadiacko. Gwiazdą trzeciej części była ekscentryczna wokalistka francuskiego zespołu „Minuit”, którzy wykonali utwór „Flash”.

Czwarta część pokazu rozpoczęła się niesamowitym video mappingiem 3D, dzięki któremu wybieg został niemal dosłownie zalany morską falą. Modelki zaprezentowały kolekcję strojów kąpielowych na sezon 2017. W tym sezonie projektanci marki Etam przygotowali bardzo modowe propozycje. Mnóstwo zalotnych falban, bardzo głębokich dekoltów i geometrycznych wycięć prezentowało się wyjątkowo stylowo. Klimatyczną muzykę zapewnił zespół „The Avener”, którzy w towarzystwie „Kadebostany”, wykonali swój hit „Castle in the snow”.

A to już wiesz?  OCH!TYGODNIE MODY ROZPOCZĘTE

Niesamowitym i wyjątkowo francuskim akcentem, kończącym urodzinowe Etam Live Show, był występ francuskiej ikony muzyki Jacques’a Dutronc, który w latach 60. był jednym z najpopularniejszych francuskich piosenkarzy. Dutronc, który oficjalnie zakończył swoją karierę muzyczną, specjalnie na zaproszenie marki Etam, wykonał mini koncert, podczas którego modelki zaprezentowały delikatną koronkową bieliznę, uzupełnioną mieniącymi się elementami stylizacjami – biżuterią, pończochami, pelerynkami czy wysadzanymi kamieniami gorsetami,.

Pokaz zakończył się przy akompaniamencie kultowego przeboju „Il Est Cinq Heures, Paris S’éveille”, kiedy 80 pięknych modelek jeszcze raz, wspólnie wyszło na wybieg. Chwilę później goście pokazu zaczęli tańczyć na wybiegu w rytm muzyki kultowego piosenkarza.

To już 9. pokaz Etam Live Show w historii francuskiej ikony bielizny Etam. Tegoroczne show odbyło się 27 września 2016 w Centrum Pompidou w Paryżu i było celebracją setnych urodzin, ukochanej przez Francuzki, marki bieliźnianej.

Cały pokaz można obejrzeć pod linkiem:

O marce:

Marka Etam powstała z myślą o kobietach. Naszą misją jest dbanie, aby każda z Was nieustannie czuła się piękna i wyjątkowa. Codzienna dawka luksusu, dzięki zmysłowej i komfortowej bieliźnie oraz wysokiej jakości kosmetykom to prawdziwa „Beauty Therapy”. Poprawia samopoczucie i dodaje pewności siebie.

Etam powstało w 1916 roku i od lat jest ulubioną marką bieliźnianą Francuzek. W Polsce Etam posiada łącznie 15 salonów w 8 miastach. W ofercie znajdują się: bielizna dzienna i nocna, stroje kąpielowe, akcesoria, rajstopy, odzież sportowa i kosmetyki. Nasze klientki mogą skorzystać z profesjonalnego brafittingu oraz makijażu wykonanego przez doświadczone konsultantki.

Obserwuj Etam na:

https://www.facebook.com/EtamPolska

https://instagram.com/etampolska

https://www.youtube.com/channel/UCyAF_sUU7mBHSf1LzjuLlog

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy