Sklepy

Wyjątkowy multibrandowy butik z polską modą i innowacyjnym designem

Wyjątkowy multibrandowy butik z polską modą i innowacyjnym designem
POP UP STORY W PLACU UNII CITY SHOPPING W nowoczesnych przestrzeniach warszawskiego centrum handlowego Plac Unii City Shopping już 15 czerwca wystartuje wyjątkowy multibrandowy butik

POP UP STORY W PLACU UNII CITY SHOPPING

W nowoczesnych przestrzeniach warszawskiego centrum handlowego Plac Unii City Shopping już 15 czerwca wystartuje wyjątkowy multibrandowy butik z polską modą i innowacyjnym designem. POP UP STORY to pierwsze tego typu miejsce na modowej mapie Polski!

Projekt realizuje grupa polskich projektantów i designerów we współpracy z firmami z branży mody, wzornictwa przemysłowego i architektury. Do projektu zostanie zaproszonych 52 projektantów – dokładnie tyle, ile tygodni liczy rok kalendarzowy. Celem projektu jest wsparcie rozwoju polskich marek modowych, które działając w pojedynkę miałyby trudność w zaistnieniu w nowoczesnej galerii handlowej.

Butik stanowić będzie kreatywną przestrzeń, w której prezentowane będą najnowsze kolekcje polskich marek modowych. Przy projektowaniu POP UP STORY wykorzystano surowce i technologie zgodne z aktualnymi trendami wnętrzarskimi. Projekty partnerów, m.in. marek Palladio, ARS RETAIL + SHOPFITTING, Vzór, Catellani& Smith, nawiązują do najlepszych tradycji modernizmu.

Wśród marek modowych dostępnych w butiku znajdziecie m.in. Roboty Ręczne, Madox, Cocoon, KISS THE FROG, Aga Guz, Edyta Pietrzyk, NeverEver.W ramach POP UP STORY będzie można także wziąć udział w warsztatach i spotkaniach z projektantami oraz ekspertami branży mody. To miejsce będzie żyło 7 dni w tygodniu przez cały rok!

Zaangażowani w projekt twórcy będą mogli liczyć na biznesowe i edukacyjne wsparcie. W POP UP STORY odbywać się będą cykliczne spotkania dotyczące marketingu mody i kwestii prawnych, takich jak: ochrona praw autorskich, własności intelektualnej itp. Eksperci będą także pomagać projektantom w stworzeniu własnego profesjonalnego portfolio. Unikatowość POP UP STORY polega na byciu „social”, czyli na towarzyskości, dzieleniu się swoją wiedzą, tworzeniu platformy wymiany doświadczeń pomiędzy młodymi twórcami, instytucjami, organizacjami i ekspertami rynku mody.

043_www.placunii.pl_Plac_Unii

10177515_1451861538395209_1102555624793814384_n

10259754_1451445021770194_8368388186371120698_n

10269639_1449001762014520_2818070947549810003_n

10307183_1453990414848988_3366304756984798674_n

10309639_1449586795289350_7277880538489744008_n

10320302_1449001985347831_1447994519636448071_n

10320481_1450255678555795_6097408025480159280_n

10329289_1448441142070582_736412653561590577_n

10336745_1453665794881450_4400056485021990412_n

10341603_1448419582072738_8962202526800353980_n

10351749_1449900778591285_1640710519880755392_n

10352783_1445777615670268_2889730128189183441_n

10359160_1452400215008008_3114955151534071884_n

10359903_1451587085089321_3141513519739698573_n

10366166_1453990731515623_5048584734256278403_n

10371528_1450019221912774_4284097973223892649_n

10373756_1448115042103192_1051677921086920617_n

10376945_1448660868715276_3962344280862054142_n

10380896_1449996871915009_3883743637139547964_n

10382663_1449604521954244_1465621424380853120_n

10382828_1448419608739402_2479179378427234862_n

10385302_1452450838336279_7231162194533226771_n

10390211_1453511334896896_6490465553706865163_n

10403183_1451586995089330_8491666629707176599_n

10403260_1448441138737249_1686331107936713373_n

10416613_1449586781956018_6602878136666509809_n

10420244_1450445951870101_1727284100966268278_n

10426917_1449900955257934_8367761866695734180_n

10430046_1451861908395172_7776074013447634403_n

10430381_1453498574898172_9013679673607999024_n

10431705_1450238091890887_5178672428624274280_n

10432991_1449604475287582_6497194646243408410_n

10436208_1453996781515018_8603917750266103504_n

10439046_1453498461564850_933106863193584634_n

10440721_1449996948581668_6421938594773471326_n

10441524_1450018958579467_6051813864001226463_n

10442335_1452450688336294_2311012796194821819_n

10445945_1450673411847355_5258578056008715488_n

10451122_1453996761515020_204616603757759377_n

1520739_1450255601889136_2573223959844941912_n

1527105_1450673415180688_8350551366407127420_n

1554372_656986591017348_3103432013119823729_n

1907345_1452400258341337_5994938000983804720_n

1907665_1453665861548110_4895291996704164079_n

1958243_1450445878536775_8967477853300544885_n

302766_230524743662634_935316325_n

401831_384233241625116_1462194193_n

536457_425760394139067_854828331_n

983700_1451445048436858_2347361511606252466_n

_MG_0674_cmyk

_MG_7844_new_cmyk (1)

_MG_7936_2a

_MG_7977_2

POPUP_STORY1

POPUP_STORY2

Zainteresowanych udziałem w projekcie prosimy o kontakt na adres mailowy [email protected]

Butik POP UP STORY znajduje się na poziomie +1 w centrum handlowym Plac Unii City Shopping.

A to już wiesz?  Modern Commerce przejmie właściciela Moliera2.com za 100 mln zł

O Placu Unii:
Plac Unii City Shopping to nowe centrum handlowe w Warszawie, stanowiące cześć wielofunkcyjnego kompleksu Plac Unii, zlokalizowanego w wyjątkowym miejscu – na granicy Śródmieścia i Mokotowa. Architektura Placu Unii nawiązuje do jednego z najstarszych i najbardziej znanych nowojorskich drapaczy chmur ? Flatiron. Koncepcja opracowana przez renomowaną pracownię APA Kuryłowicz &Associates charakteryzuje się wizjonerskim połączeniem jakości i funkcjonalności z estetyką, jak również nowoczesności z historycznym kontekstem lokalizacji.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy