Informacja prasowa
Zduńska Wola, 23 grudnia 2014
Tuby wielofunkcyjne ? a jaki Ty masz na nią sposób?
Zwykle jest kominem, ale może być też jednym z kilku modeli sukienki, a nawet spódnicą.
W garderobie każdej kobiety powinny znajdować się ubrania, które, w zależności od zestawienia i dodatków, będą pasowały na każdą okazję. Coraz bardziej popularne są też ubrania wielofunkcyjne, które pozwalają kobiecie zmieniać wygląd w ciągu dnia, bez konieczności przebierania się. Gatta proponuje tuby, które dzięki swojej funkcjonalności i kolorystyce będą niezastąpione w kobiecej szafie!
Praktyczny, ale także wygodny drobiazg, który z pewnością przyda się w nachodzącym roku każdej kobiecie. Nawet największe fashionistki, które na bieżąco śledzą trendy, będą przyjemnie zaskoczone. Tuby marki Gatta są wykonane z wysokiej jakości dzianiny. Są dostępne w stonowanej, szarej kolorystyce, dzięki czemu będą pasowały do każdej kobiecej szafy. Tubę można nosić na wiele sposobów: jako komin, sukienkę z kapturem, sukienkę z kołnierzem odkrywającym oba lub jedno ramię, czy z charakterystycznym, prostokątnym dekoltem, a nawet spódnicę. To od nas zależy, co z niej stworzymy.
?Tuby, które oferuje marka Gatta, są wielofunkcyjne, więc ucieszą każdą kobietę, która żyje w pośpiechu, a chce zawsze wyglądać dobrze i modnie. Ze względu na swój fason można je nosić na wiele sposobów, zmieniając swój zestaw w ciągu dnia bez wysiłku? ? mówi Małgorzata Barton, Brand Manager Gatta.
Tuby dostępne są w salonach Gatta w całej Polsce. Ich cena to 69,90 zł.
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
? Gatta Classic ? szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch
? Gatta Trendy ? sezonowe kolekcja rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy np. kwiatowe, geometryczne zgodnie z obowiązującymi trendami
? Gatta Beauty ? linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
? Gatta Medicare ? kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
? Gatta Bodywear ? kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic, czyli odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy ? sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
? Gatta Shapewear ? bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
? Gatta Thermoactive ? odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
? Gatta Mamma ? rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
? Gatta Baby? kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl
Dodatkowe informacje na temat kolekcji The Intimate Britney Spears:
The Intimate Britney Spears to globalna linia damskiej bielizny nocnej zaprojektowana przez ikonę popkultury, piosenkarkę ? Britney Spears. We współpracy z największą skandynawską marką bieliźnianą ? CHANGE Lingerie ? powstała unikatowa seria produktów, które charakteryzują się wysoką jakością i zmysłowym designem. W Polsce, pod koniec września, kolekcja dostępna będzie w salonach firmowych Gatta, a także w salonach CHANGE Lingerie.
Więcej informacji o marce i projekcie znaleźć można na stronie: www.intimatebritneyspears.com