Informacja prasowa
Warszawa, 6 marca 2017 r.
Travel Impressions – nowa kolekcja Gatta Bodywear
Nowa kolekcja marki Gatta wiosna/lato 2017 inspirowana jest podróżami i wyprawami w najpiękniejsze zakątki świata. Nic więc dziwnego, że zdjęcia do lookbooku marki zostały wykonane na rozległej, piaszczystej plaży hiszpańskiej wyspy – Fuerteventurze. Kolekcja charakteryzuje się zdecydowanymi kolorami oraz przeźroczystościami i koronkami, które stanowią absolutny hit tego lata. Jedną z wielu propozycji marki jest sukienka Felicia. Zwiewna, o modnej w tym sezonie długości maxi z wiązaniem w talii, która sprawdzi się zarówno do delikatnych płaskich sandałów, jak i tych na koturnie czy słupkowym obcasie.
Kolejnym modelem jest kombinezon Catrina z ozdobną lamówką na ramieniu. Wygodny i optycznie wysmuklający sylwetkę, będzie doskonały również dla Pań o bardziej kobiecych kształtach. Dla miłośniczek romantyzmu Gatta przygotowała sukienkę Eleni.
Koronkowe rękawy i kieszenie sprawiają, że sukienka nabiera lekkości i zmysłowości. Dostępna w dwóch wiecznie modnych kolorach – klasycznej czerni oraz eleganckiej bieli. Letnia kolekcja Travel Impressions to doskonała propozycja dla kobiet, które planują egzotyczny urlop, jak i dla Pań spędzających lato w mieście.
Więcej pomysłów na stylizacje z produktami z najnowszej kolekcji Travel Impressions marki Gatta można znaleźć w „Salonie Kobiecości”, który zostanie wyemitowany na antenie popularnego magazynu porannego (telewizja śniadaniowa) 11, 18 i 25 marca.
Kolekcja Travel Impressions będzie pojawiała się sukcesywnie od połowy marca w salonach Gatty oraz na stronie internetowej www.gatta.pl.
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie m.in. w Chinach, we Włoszech, a nawet w takich krajach jak Australia.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy, np. kwiatowe, geometryczne, zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, chłodzą, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, a także są idealne dla kobiet w ciąży;
• Gatta Medicare – kolekcja rajstop paramedycznych, przeciwżylakowych i uciskowych;
• Gatta Mamma – rajstopy i bielizna idealnie przystosowane do potrzeb przyszłych mam;
• Gatta Baby – kolekcja stworzona z myślą o najmłodszych: bawełniane rajstopy, skarpetki oraz podkolanówki;
Bielizna i odzież:
• Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up
• Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet. Podzielona na linie basic – odzież stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii i z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych oraz trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi tendencjami;
• Gatta Shapewear – bielizna funkcjonalna, modelująca sylwetkę o właściwościach antycellulitowych;
• Gatta Active – odzież sportowa o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie;
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl