Polacy wstając o poranku są pozytywnie nastrojeni i z optymizmem patrzą na nadchodzący dzień. Tak wynika z badań IRCenter.com dla Starbucks?, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznaczają swoje wpisy w serwisach społecznościowych o porannej porze. Pierwsze momenty, o których wspominamy przed południem na portalach Instagram, Facebook czy Twitter to poranne selfie i zdjęcia śniadania. Teraz możesz dzielić się ze swoimi przyjaciółmi także swoją poranną Latte w Starbucks?. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.
Badania IRCenter.com dla Starbucks? pokazują, że Polacy uwielbiają robić sobie zdjęcia o poranku. Oznaczają je hashtagiem #selfie (4,3%). Inne najpopularniejsze hashatgi, których używa się do opisu wykonywanych rano czynności to: #wstawać, #spać, #witać, #instaphoto. Można stwierdzić, że polscy Internauci są poztywnie nastrojeni o poranku. Często oznaczają swoje wpisy na portalach społecznościowych hashtagami takimi jak: #smile, #życzyć, #like, #wstać, #zaczynać.
Ponadto Polacy zaczynają swój dzień od śniadania i dzielenia się jego opisem czy fotografią wśród internetowej społeczności. Polscy internauci traktują śniadanie jako jeden z pierwszych momentów, który chcieliby dzielić z innymi użytkownikami w sieci. Dzięki temu można też podnieść swój status w danym serwisie. Oprócz zdjęć śniadania, publikuje się także fotografie kawy jako świetnego sposobu na poranne pobudzenie oraz poprawienie samopoczucia.
W tym pomoże Starbucks?, który przygotował specjalną ofertę dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.
*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks? w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 ? styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.
dostarczył infoWire.pl