Informacja prasowa
Warszawa, 27 października 2014
SETA ? nowa marka modowa na polskim rynku
Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: ?jedwab?; unikatowy materiał, synonim szlachetności i luksusu. Taka też jest jesienna kolekcja, którą marka SETA debiutuje w Polsce.
Współczesna klasyka oraz niezwykła dbałość o szczegóły i precyzja wykończeń wszystkich projektów to znaki rozpoznawcze marki SETA. Jesienna kolekcja to sto procent wyrafinowanej elegancji, która z pewnością spodoba się kobietom poszukującym w modzie doskonałych i uniwersalnych rozwiązań, wpisujących się jednocześnie w trendy prezentowane na światowych wybiegach.
Perfekcyjnie skrojone płaszcze stanowią mocny punkt jesienno-zimowej linii od marki SETA. W ofercie znajduje się bogaty wybór okryć, w których dominują stonowane kolory: głęboka czerń czy ponadczasowe beże. Klasyczne barwy zostały zastosowane w zdecydowanym, nowoczesnym wzornictwe, które jest niewątpliwym atutem marki. Kolekcja jesienna przynosi także ciekawą propozycję eleganckich, zestawów, składających się z połączenia bluzek ze spodniami lub spódnicami o tych samych fakturach, lekko i z przymrużeniem oka nawiązujących do męskiego garnituru. To idealna alternatywa dla stroju biurowego.
Marka SETA powstała pod skrzydłami firmy Brilliant, która szczyci się ponad 60 ? letnim doświadczeniem w krawiectwie. Jest synonimem jakości za bardzo rozsądną cenę. Starannie wyselekcjonowane materiały i precyzyjne krawiectwo gwarantują najwyższą klasę projektów. Krótkie serie, doskonałe materiały, małe manufaktury i doświadczenie w szyciu to przepis na sukces. Ponadto, co jest rzadkością na polskim rynku mody, marka może pochwalić się pełną rozmiarówką ubrań.
Kolekcje SETA skierowane są dla kobiet pewnych siebie i spełnionych, dla których najważniejsza jest jakość. Ponadczasowa elegancja ze świadomością aktualnych trendów to filozofia, którą wyznaje marka.