Europejska wspólnota kupiecka zentrada stawia na jakość w obsłudze odbiorcy hurtowego i promuje najlepszych spośród dostawców zentrada.networks przyznając im wyrożniena Service-Award.
<
p>Opole , 02.04.2014- Jesienią 2012 europejska wspólnota kupiecka zentrada.network wdrożyła, unikatowy w branży B2B, system oceny transakcji hurtowych zrealizowanych na platformach zentrada. Teraz zentrada.network stawia kolejny krok w kierunku polepszenia jakości usług i odznacza wyróżniających się dostawców. ?Rzetelna obsługa zamówień hurtowych oraz wzajemne zaufanie są podstawą sukcesu partnerów handlowych, a zróżnicowane oceny i opinie kupujących pomagają naszym oferentom stale polepszać obsługę transakcji hurtowych? stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network.
?Wyselekcjonowaliśmy 5 kryteriów, które są szczególnie ważne dla kupców zaopatrujących się w towar na platformach zentrada. Kryteria te oprócz ogólnej oceny transakcji obejmują również takie aspekty jak: łączna kwota zgłoszonych problemów, czas realizacji, szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu oraz średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach?, podsumowuje Ingo Schloo.
Dzięki swoim licznym platformom handlowym wspólnota kupiecka zentrada.network liczy już ponad 300.000 członków – niezależnych przedsiębiorców, kupców, importerów, producentów i hurtowników z całej Europy. Wspólna praca i wymiana doświadczeń pomiędzy zespołami zentrada z poszczególnych krajów europejskich oraz zgromadzona wiedza przyczyniły się do stworzenia zestawienia kryteriów oceny dostawców. Podstawą oceny oferenta są szczegóły zawarte w 100.000 zapytań ofertowych, zamówień i potwierdzeń dostaw zgromadzonych w systemie realizacji zamówień hurtowych zentrada.TradeSafe, jak również ponad 20.000 ocen wystawionych przez kupców, którzy w 2013 roku pomyślnie dokonali transakcji na zentrada. Zebrane dane posłużyły do wyłonienia najlepszych oferentów w różnych kategoriach, przy czym pod uwagę brani byli wyłącznie dostawcy z minimum 50 transakcjami w danym roku kalendarzowym.
Tegoroczne wyróżnienia zostały ogłoszone podczas forum zentrada na Międzynarodowych Targach IAW w Kolonii (Niemcy).
Pierwsze miejsce w kategorii ?szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu? przypadło firmie odzieżowej Best4You Ltd. z Węgier. W kategoriach ?czas realizacji? oraz ?łączna kwota zgłoszonych problemów? najlepszą ocenę otrzymała firma Kesef Schmuck GmbH z Niemiec. Szczególnie atrakcyjne koszty dostawy oferuje firma DANLOBinfo z Polski i tym samym plasuje się na pierwszym miejscu w kategorii ?średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach?. Zwycięzcą ogólnej oceny wszystkich zrealizowanych transakcji na terenie całej Europy, czyli tzw. ?zadowolenie klienta? została firma Tiny Tony z Niemiec.
?W handlu online wymagania klientów stawiane dostawcy, w szczególnosci dotyczące świadczonego serwisu przy realizacji transakcji hurtowych, są o wiele większe niż w tradycyjnym handlu stacjonarnym. Dlatego głównie nieco mniejsi i wyspecjalizowani w handlu internetowym oferenci uzyskali najlepsze noty w tegorocznej edycji zentrada.network? – podsumowuje Ingo Schloo, prezes zentrada.network.
O zentrada.network:
?Niezależne sklepy są bardzo blisko konsumenta… ale bardzo często daleko od najlepszych dostawców?. Problem ten, stara się rozwiązać dla swoich członków, założona w 2002 roku wspólnota kupiecka online ? zentrada.network. Na dzień dzisiejszy jest to zdecydowanie wiodąca platforma dla niezależnego handlu hurtowego w Internecie zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
Ponad 310.000 zrzeszonych kupców ma dzisiaj dostęp do blisko 1000-ca europejskich dostawców: importerów, producentów oraz hurtowników oferujących towar do dalszej odsprzedaży. Platformy handlowe zentrada wykluczają obsługę konsumentów, oferta skierowana jest wyłącznie do odsprzedawców towaru i obejmuje ponad 1.000.000 ofert z wszystkich podstawowych asortymentów dóbr konsumpcyjnych.
Zintegrowany z platformami handlowymi system realizacji zamówień i płatności TradeSafe umożliwia dokonanie i pełną realizację zamówień na towar zebrany w koszykach, niezależnie od tego czy dostawca jest w kraju, czy z zagranicy. Ponadto kupujący otrzymuje 100% gwarancję otrzymania towaru z zamówienia lub zwrot płatności.
Członkostwo na zentrada dla kupujących w opcji Basic jest w pełni bezpłatne i upoważnia do nieograniczonego dostępu do wszystkich europejskich dostawców oraz bezpłatną realizację zamówień poprzez TradeSafe.
Top-10 w kategorii ?Szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu? | ||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Reakcja na zapytanie liczona w dniach |
1 | Best4You Ltd. | Moda | Węgry | 0,16 |
2 | Grupa Quatrro | Moda | Polska | 0,18 |
3 | Import und Verkauf Borgmann | Osprzęt komp. | Niemcy | 0,18 |
4 | Johanna Design Jewelry | Biżuteria | Węgry | 0,18 |
5 | SCHUHWELT Import – Export | Akcesoria odzieżowe (Torby, Paski, Obuwie) | Niemcy | 0,19 |
6 | business mit fun GmbH & Co. KG | Drobne AGD, pomoce kuchenne | Niemcy | 0,24 |
7 | Tie & Zhang GbR | Akcesoria(szale, legginsy, czapki) | Niemcy | 0,25 |
8 | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 0,28 |
9 | Textilvertrieb Silvio Heise | Odzież | Niemcy | 0,29 |
10 | Glamexx | Szale, chusty | Niemcy | 0,29 |
Top-10 w kategorii ?Czas realizacji? Szybkość skompletowania zamówienia i nadania do wysyłki, potwierdzenie wysyłki w systemie. | ||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Wysyłka w dniach |
1 | Kesef Schmuck GmbH | Biżuteria | Niemcy | 0,28 |
2 | Handelshaus Lichtenstein GmbH | Deko, upominki, drobne AGD | Niemcy | 0,55 |
3 | MaKant Europe GmbH & Co. KG | Elektronika | Niemcy | 0,57 |
4 | Tie-Break GmbH | Moda | Niemcy | 0,67 |
5 | Stars Ahaus GmbH | Young Fashion | Niemcy | 0,67 |
6 | DIOMERCADO | Produkty licencyjne | Niemcy | 0,77 |
7 | Heinemann | Zabawki | Niemcy | 0,79 |
8 | Dang Kleinpreishandel GmbH | Upominki | Niemcy | 0,83 |
9 | Edles zum kleinen Dollar | Moda | Niemcy | 0,86 |
10 | Happy Home Products | Drobne AGD, upominki | Holandia | 0,92
|
Top-10 w kategorii ?Średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach? Średni udział kosztów dostawy w wartości złożonego zamówienia. | ||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Koszt dostawy |
1 | DANLOBinfo Daniel Łobos | Art. sportowe | Polska | 2,64% |
2 | Paul Koch Haushaltswaren GmbH | Drobne AGD | Niemcy | 2,79% |
3 | Import und Verkauf Borgmann | Osprzęt komputerowy | Niemcy | 2,98% |
4 | MAGS Vertriebs GmbH | Art. śmieszne | Niemcy | 3,17% |
5 | Stars Ahaus GmbH | Young Fashion | Niemcy | 3,19% |
6 | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 3,22% |
7 | Euro Trend Warenhandel e.K. | Zaopatrzenie kiosków | Niemcy | 3,28% |
8 | Summersun GmbH | LED Stripes | Niemcy | 3,57% |
9 | Textilvertrieb Silvio Heise | Odzież | Niemcy | 3,87% |
10 | TSI Schreibwaren | Art. biurowe | Niemcy | 3,87% |
Top-10 w kategorii ?Kwota zgłoszonych problemów? Udział zgłoszonych reklamacji i problemów do ogolnej ilości zrealizowanych transakcji danego oferenta . | |||||||||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Ilość problemów | |||||||
1 | Kesef Schmuck GmbH | Biżuteria | Niemcy | 2,90% | |||||||
2 | Textilvertrieb Silvio Heise | Odzież | Niemcy | 3,57% | |||||||
3 | Tie & Zhang GbR | Akcesoria(szale, legginsy, czapki) | Niemcy | 3,66% | |||||||
4 | Summersun GmbH | LED Stripes | Niemcy | 3,75% | |||||||
5 | Barline Sp.J. | Produkty licencyjne | Polska | 4,79% | |||||||
6 | Max-Fashion Kft | Moda | Węgry | 6,06% | |||||||
7 | Promis Sp. z o. o. | AGD | Polska | 6,06% | |||||||
8 | Modeempire | Moda | Niemcy | 6,45% | |||||||
9 | EURO MEDIA DIFFUSION Universal Beauty Market | Art. drogeryjne | Francja | 6,67% | |||||||
10 | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 7,50 % | |||||||
Top-10 w kategorii ?Ogólna ocena zadowolenia klienta? Ogólna ocena zadowolenia klienta jest oceną w skład której wchodzą oceny klientów dotyczące opakowania, stosunku ceny do jakości oraz całego procesu realizacji zamówienia. Dodatkowo pod uwagę brana jest kwota wielokrotnego ponowienia zamówienia u tego samego dostawcy. | |||||||||||
Pozycja | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Indeks zadowolenia | |||||||
1 | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 2,72 | |||||||
2 | Handlosfera.pl sp. z o.o. | Upominki, art. śmieszne | Polska | 3,20 | |||||||
3 | Kesef Schmuck GmbH | Biżuteria | Niemcy | 3,21 | |||||||
4 | Hope & Creation B.V. | Osprzęt komp. i tel. komórkowych | Holandia | 3,27 | |||||||
5 | Summersun GmbH | LED Stripes | Niemcy | 3,68 | |||||||
6 | Dang Kleinpreishandel GmbH | Upominki | Niemcy | 3,84 | |||||||
7 | DIOMERCADO | Produkty licencyjne | Niemcy | 3,92 | |||||||
8 | Textilvertrieb Silvio Heise | Odzież | Niemcy | 3,96 | |||||||
9 | China Trading, C&T Handels GmbH | Elektronika, drobne AGD | Niemcy | 4,15 | |||||||
10 | Textiel Trade | Produkty licencyjne | Holandia | 4,16 | |||||||
Zwycięzcy w danych krajach Ustalenie dostawcy z którego usług klienci danego kraju byli najbardziej zadowoleni. | |||||||||||
Kraj | Oferent | Branża | Kraj pochodzenia | Indeks zadowolenia | |||||||
DE | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 1,60 | |||||||
NL | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 2,14 | |||||||
EU | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 2,42 | |||||||
FR | Global Maker | Drobne AGD | Francja | 2,53 | |||||||
PL | Textiel Trade B.V. | Produkty licencyjne | Holandia | 2,65 | |||||||
HU | Handlosfera.pl sp. z o.o. | Upominki, art. śmieszne | Polska | 2,75 | |||||||
IT | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 2,76 | |||||||
ES | Tiny Tony GmbH | E-papierosy | Niemcy | 2,86 |