Data publikacji: 2014-06-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seria Slim Extreme 4D Eveline Cosmetics Przebojem FMCG 2014
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
„Seria Slim Extreme 4D” zajęła I miejsce w konkursie „PRZEBOJE FMCG 2014” w kategorii Kosmetyk do pielęgnacji ciała.
Seria SLIM EXTREME od lat utrzymuje pozycję Lidera Rynku zarówno w ujęciu wartościowym jak i ilościowym. To innowacyjna seria kosmetyków do wyszczuplania oraz modelowania sylwetki m.in. z arganem, drobinkami złota, kwasem hialuronowym, kofeiną czy mikrokryształami diamentu. To produkty wyszczuplające łączące skuteczność naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Zawierają elementy, które efektywnie wspomagają odchudzanie, dbając jednocześnie o zachowanie sprężystości skóry. W skład linii wchodzi obecnie ponad 20 produktów.
Konkurs „Przeboje FMCG” organizowany jest już po raz siódmy przez magazyn „Życie Handlowe”. W tym roku został przeprowadzony pod nadzorem instytutu badawczego Millward Brown. Gala Przeboje FMCG 2014 była wyjątkowa, połączona z dwudziestoleciem istnienia na rynku gazety. Z tej okazji redakcja Życia Handlowego postanowiła wręczyć specjalne wyróżnienia przedstawicielom polskiego handlu. Tegoroczną galę poprowadził znany dziennikarz i prezenter Jarosław Kuźniar.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda