BOSKIE PREZENTY NA DZIEŃ MATKI TYLKO W SEPHORA!
* Wybieraj spośród bogactwa produktów przygotowanych przez Sephora specjalnie na Dzień Matki
Warszawa, 23 maja 2014 r. ? Mama to bohaterka każdego dnia, która codziennie zajmuje się w tak wiele różnorodnych ról ? jest piękną kobietą, wspaniałym pracownikiem, najlepszym na świecie szefem kuchni czy wyrozumiałym psychologiem. W dzień jej święta zasługuje to na coś naprawdę wyjątkowego! W Sephora znajdziesz mnóstwo wpływów na niezapomniane upominki, które sprawią bohaterce dnia wiele radości!
Paleta Color My Life marki Sephora to super gadżet, idealny prezent dla wszystkich szykownych mam. Już samo eleganckie i jednocześnie nowoczesne opakowanie w stanie tableta przyciąga uwagę. Natomiast bogata zawartość palety na pewno przypadnie do gustu każdej mamie. 36 cieni do powiek i 6 błyszczyków do ust pozwoli wykreować zarówno naturalny jak i bardziej wyrazisty makijaż (cena: 149 zł)
Uzupełnieniem pełnej kolorów palety może być Jedna Lekcja Makijażu, na jakiej mama nauczy się jak perfekcyjnie wykonać makijaż. Podczas półtoragodzinnego spotkania wizażystka Sephora najpierw pokaże, jak wykonać dany makijaż, a następnie pod jej czujnym okiem, Twoja mama wykona makijaż sama! Makijażystka pomoże też dobrać kosmetyki dostosowane do typu urody. Na swoja lekcję umów mamę w najbliższej perfumerii Sephora (cena: 150zł).
Viktor & Rolf Bonbon woda perfumowana
Nowość od teamu projektantów marki Viktor & Rolf. Słodkie połączenie karmelu, drzewa cedrowego, mandarynki, pomarańczy i brzoskwini. A wszystko zamknięte w uroczym opakowaniu przypominającym kokardę (cena za 30 ml: 259 zł).
Pielęgnacja cery dojrzałej
To jeden z najlepszych prezentów dla mamy, taki, który daje jej na dłużej zajmować się młodością. Wybór produktów jest ogromny! My szczególnie polecamy Globalny Krem Przeciwstarzeniowy marki Sephora. Już po pierwszej aplikacji cera jest rozświetlona. Dzień po dniu zmarszczki są mniej widoczne, skóra jest bardziej zdrowa i sprężysta (cena: 85zł). Dla mam uwielbiających naturę świetną opcją będzie krem o nazwie Genius od marki Algenist. Dzięki właściwościom mikroalg skóra stoi się odżywiona, a owal twarzy lepiej zarysowany. Płytkie i głębokie zmarszczki ulegają spłyceniu (cena: 389zł).
Przyjdź do Sephora i spraw przyjemność swojej mamie!
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie ?Laur Klienta? oraz piąty raz z rzędu ?Gwiazda Jakości Obsługi?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest również właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl
Sephora Polska sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa. Tel. (48) 22 319 52 00, Fax: (48) 22 319 52 02 Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Numer KRS: 0000030761. Wysokość kapitału zakładowego 50 000 000 PLN. NIP 676-199-27-51.