Data publikacji: 2016-09-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon Clinique już otwarty – poznaj typ swojej skóry oraz jej potrzeby
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda
Promienie UV, klimatyzacja, niedobory snu, przypadkowe zabiegi mogą mieć destruktywny wpływ na skórę. Aby jej pomóc, trzeba ją poznać. Teraz to prostsze niż kiedykolwiek wcześniej – w Magnolia Park otwarto pierwszy na Dolnym Śląsku salon Clinique.
Clinique proponuje przetestowane alergologicznie, bezzapachowe produkty do pielęgnacji i makijażu. Wyróżnikiem marki jest eksperckie doradztwo i autorski system diagnostyczny potrzeb skóry stworzony przez założyciela marki – dermatologa Normana Orentreicha.
Diagnoza jest szybka i dokładna. Konsultantka bierze pod uwagę zarówno stan skóry, styl życia klientki, jak i reakcje skóry na słońce. Na podstawie uzyskanych informacji proponuje pielęgnację odpowiednią dla indywidualnych potrzeb skóry. Może wybierać pomiędzy podstawową, codzienną pielęgnacją, a zaawansowanym leczeniem dermatologicznym.
– Clinique to nowe podejście do pielęgnacji i makijażu. Cieszymy się, że dzięki obecności w Magnolia Park nasi klienci mogą w jeszcze prostszy sposób zadbać o swoje zdrowie i wygląd – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Salon w Magnolia Park jest pierwszym na Dolnym Śląsku i jednym z nielicznych w Polsce. Znajduje się na parterze, naprzeciwko kawiarni Starbucks. Z okazji otwarcia marka przygotowała prezenty dołączane do zakupów, darmowe próbki swoich produktów oraz wydarzenie specjalne. Od 7 do 11 września, w godzinach 9.00-21.00 klientki będą mogły skorzystać z bezpłatnej lekcji makijażu ust, poznać wszystkie nowości marki Clinique oraz spędzić wyjątkowo czas, podczas gdy konsultantki Clinique zadbają o ich skórę i samopoczucie. Zapisy trwają – zgłoszenia można przesyłać na adres: [email protected].
Clinique uzupełnił ofertę z sektora „zdrowie i uroda”, reprezentowaną dotychczas między innymi przez: aptekę Super-Pharm, Rossmanna, Douglasa, Sephorę, Yves Rocher, Ziaję. Jest to kolejne powiększenie oferty Magnolia Park. Ostatnio swój salon otworzyły tu: Gafas, Obag Store i Porcelana Kristoff.
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Po rozbudowie największa galeria handlowa w regionie liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
http://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 000 m2. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda