Warszawa, 30 sierpnia 2016
RÓŻOWA JESIEŃ
To już pewne: jesień będzie należeć do… pudrowego różu. Ten kolor króluje w kolekcjach największych domów mody, ale także w ofercie popularnych sieciówek. Różowa bielizna to także absolutny must have nadchodzącego sezonu. Projektanci francuskiej marki Etam obalają zasadę, że jesień w modzie ogranicza się do szarości i czerni.
Pastelowe, pudrowe róże przeżywają swój renesans już od kilku sezonów. Jednak niektórych może dziwić, że także jesienią rządzą typowo wakacyjne odcienie. Róże nadają lekkości i dziewczęcości, co świetnie sprawdza się zwłaszcza w przypadku bielizny. Dobrze wykorzystane jasne odcienie mogą optycznie powiększyć biust, a w zestawieniu z opalenizną tworzą obłędne połączenie.
Kobiece koronki i fantazyjne sploty to od zawsze znaki rozpoznawcze bielizny Etam. Nie zabrakło ich także w najnowszej kolekcji – jednak tym razem w subtelniejszym, lekkim wydaniu. Świętująca w tym roku setne urodziny marka lubi zaskakiwać – tym razem sięga po sielskie motywy i łączy je z nieśmiertelnymi, klasycznymi modelami.
O marce:
Marka Etam powstała z myślą o kobietach. Naszą misją jest dbanie, aby każda z Was nieustannie czuła się piękna i wyjątkowa. Codzienna dawka luksusu, dzięki zmysłowej i komfortowej bieliźnie oraz wysokiej jakości kosmetykom to prawdziwa „Beauty Therapy”. Poprawia samopoczucie i dodaje pewności siebie.
Etam powstało w 1916 roku i od lat jest ulubioną marką bieliźnianą Francuzek. W Polsce Etam posiada łącznie 18 butików w 7 miastach. W ofercie znajdują się: bielizna dzienna i nocna, stroje kąpielowe, akcesoria, rajstopy, odzież sportowa i kosmetyki. Nasze klientki mogą skorzystać z profesjonalnego brafittingu oraz makijażu wykonanego przez doświadczone konsultantki.