Ciało Nowości Wiadomości branżowe

Retail Marketing Forum w aromacie TEEKANNE

Retail Marketing Forum w aromacie TEEKANNE
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.Retail Marketing Forum, czyli Forum Marketingu w Handlu Detalicznym, jest coroczną imprezą dedykowaną właścicielom i szefom marketingu sieci handlowych, a także osobom zarządzającym obiektami handlowymi. Jej organizatorem jest firma Promedia Jerzy Osika. W tym roku przedstawiciele handlu detalicznego spotkali się już po raz siódmy, by podzielić się swoją wiedza i doświadczeniami.Obecni na Forum mogli dowiedzieć się między innymi gdzie klienci szukają i gdzie ostatecznie kupują rozmaite produkty, w jaki sposób to szacować oraz jak tą wiedzę wykorzystać. Odpowiedzi na te pytania stanowiły element wystąpienia Radosława Knapa, wicedyrektora generalnego i dyrektora ds. badań rynku w PRCH, który omówił wyniki badania pod tytułem "Showromming i efekt ROPO w centrach handlowych".Wśród innych poruszanych wątków znalazły się między innymi kwestie związane z nowymi trendami zakupowymi, możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez integrację

Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.

Retail Marketing Forum, czyli Forum Marketingu w Handlu Detalicznym, jest coroczną imprezą dedykowaną właścicielom i szefom marketingu sieci handlowych, a także osobom zarządzającym obiektami handlowymi. Jej organizatorem jest firma Promedia Jerzy Osika. W tym roku przedstawiciele handlu detalicznego spotkali się już po raz siódmy, by podzielić się swoją wiedza i doświadczeniami.

Obecni na Forum mogli dowiedzieć się między innymi gdzie klienci szukają i gdzie ostatecznie kupują rozmaite produkty, w jaki sposób to szacować oraz jak tą wiedzę wykorzystać. Odpowiedzi na te pytania stanowiły element wystąpienia Radosława Knapa, wicedyrektora generalnego i dyrektora ds. badań rynku w PRCH, który omówił wyniki badania pod tytułem „Showromming i efekt ROPO w centrach handlowych”.

Wśród innych poruszanych wątków znalazły się między innymi kwestie związane z nowymi trendami zakupowymi, możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez integrację systemu e-marketingowego z platformą e-commerce, sposoby motywowania pracowników oraz olśniewania klientów w tradycyjnym sklepie. Prelekcje i dyskusje pokazały, iż e-commerce i tradycyjny handel wcale nie muszą ze sobą konkurować. Przeciwnie, synergia tych kanałów może być bowiem impulsem wielkiego rynkowego sukcesu.

Na wydarzenie złożyła się też część mniej oficjalna. Prelegenci i słuchacze mogli kontynuować rozmowy podczas poczęstunku i towarzyszącej mu loterii. Uczestnikom, którym podczas losowania dopisało szczęście wręczono upominki. Znalazły się wśród nich specjalnie przygotowane zestawy aromatycznych herbat marki TEEKANNE.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

A to już wiesz?  Nespresso otworzyło drzwi nowego butiku

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło TEEKANNE Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy