Warszawa, 13.11.2014
Informacja prasowa
Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów
Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprzeciw wymagającym polskim klientkom. Marka Luisa Spagnoli to opowieść o tradycji, włoskiej kreatywności i talencie kobiety, która stała się symbolem swojej epoki inspirując przyszłe pokolenia.
Ekskluzywny butik pojawił się na II piętrze Galerii Mokotów i naturalnie wtopił się w Aleję Projektantów, w której znajdują się marki top fashion. Firma założona w 1928 roku przez Luisę Spagnoli, dzięki przebojowości właścicielki szybko stała się legendą włoskiego przemysłu odzieżowego. Do dziś jest postrzegana jako mieszanka twórczej energii, umiejętności zawodowych, osobistej i rodzinnej inicjatywy ? elementów charakterystycznych dla regionu Perugia, w którym marka powstała. Dzięki połączeniu tych elementów kolekcje Luisa Spagnoli kojarzą się z prestiżem, jakością i ponadczasową modą.
Tegoroczną kolekcję na sezon jesień-zima charakteryzuje klasa i dobry smak. Kobieta ubrana w tę markę lubi wyróżnić się w ciągu dnia swoim oryginalnym i wyrafinowanym stylem, zwracać uwagę starannie dobranymi akcesoriami ? a wszystko to w duchu najwyższej elegancji. Sukienki, spódnice, żakiety i inne części garderoby uszyte są z klasycznych tkanin: od tartanu po tweed, w ponadczasowej bieli lub czerni, a także w modnym kolorze pomarańczy.
Kolekcję Luisa Spagnoli uzupełnia linia akcesoriów, na przykład torby ? worki w rozmiarze oversize, które przydadzą się podczas najbardziej szalonych zakupów, a także torebki na ramię. Na szczególną uwagę zasługują akcesoria w zwierzęce wzory: zebry lub lamparta.
Pełen asortyment jest dostępny w butiku w Galerii Mokotów od 10 listopada 2014.
****
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej
z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco,
w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła cztery gwiazdki. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum
i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści około 260 sklepów
i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.