Moda Moda dla pań Moda dla panów

Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK!

Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK!
Materiały prasowe, lipiec 2019 r. Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK! Wyjątkowa kolekcja na 30-lecie marki Już w połowie września w salonach i sklepie internetowym OCHNIK pojawi

Materiały prasowe, lipiec 2019 r.

Paprocki&Brzozowski ponownie z OCHNIK!
Wyjątkowa kolekcja na 30-lecie marki

Już w połowie września w salonach i sklepie internetowym OCHNIK pojawi się wyjątkowa kolekcja odzieży i galanterii zaprojektowana na 30-lecie obecności marki na modowym rynku. Do pracy nad jubileuszową linią OCHNIK ponownie zaprosił duet znakomitych polskich projektantów – Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego.
– Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że mogliśmy zaprojektować dla marki OCHNIK jubileuszową kolekcję specjalną, tym bardziej że równo 10 lat temu mieliśmy już okazję pracować przy innym wspólnym projekcie. Nadchodząca kolekcja jest zdecydowanie pełniejsza od poprzedniej i zawiera nie tylko skórzane elementy
– zdradzają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.

Elegancja i rock’n’roll
Wśród jesienno-zimowych propozycji znalazły się damskie i męskie kurtki oraz płaszcze – zarówno skórzane ramoneski, jaki i ciepłe puchowe parki – skórzane spodnie, sukienka o swobodnej formie, którą można nosić także jako luźny blezer, skórzana spódnica w wersji mini, oryginalne bluzy, swetry i T-shirty, a także jesienne czapki, kominy i szale. Kolekcja utrzymana jest głównie w czarno-białej tonacji i obejmuje modne formy inspirowane aktualnymi trendami oraz ponadczasową klasyką. – Kochamy kontrasty i czarno-białe wzory. Zależało nam, aby kolekcja stworzona dla marki OCHNIK była bardzo graficzna, widoczna z daleka, wyrazista, z pazurem, ale jednocześnie elegancka i na swój sposób klasyczna. Staraliśmy się połączyć dwie skrajności: elegancję i rock’n’roll – mówią projektanci. – Nie lubimy ubrań, które tracą swoją modową wartość po jednym sezonie. Chcieliśmy stworzyć kolekcję uniwersalną, a zarazem wielopokoleniową, dla młodszego i starszego pokolenia. Zależało nam, aby poszczególne ubrania świetnie się ze sobą zestawiały w kompletne looki, ale też aby mogły funkcjonować pojedynczo, jako punkt wyjścia do wielu innych stylizacji.
Które wzory cieszą się szczególną sympatią duetu Paprocki&Brzozowski i mają szansę stać się jesiennymi bestsellerami? – Kochamy skórzaną mini z zamkami i wąskie skórzane spodnie, czarny sweter z białym OCH!, skórzane ramoneski i graficzne T-shirty. To ubrania, które najbardziej oddają ducha tej kolekcji! – zgodnie odpowiadają projektanci.

A to już wiesz?  Top Gun – daj się porwać przygodzie!

OCH!, OCHNIK
Autorzy kolekcji stworzyli oryginalny projekt nadruku opierający się na zestawieniu logotypów obu marek oraz wymownego OCH!. Jubileuszowe modele posiadają ekskluzywny branding także w postaci metalowych blaszek z logotypem, napisów na pullerach zamków i guzikach, drukowanej podszewki czy czarno-białych taśm z logo.
– Jesteśmy pod wrażeniem jakości skór i metalowych okuć, które OCHNIK zapewnił nam podczas prac nad kolekcją. Uwielbiamy detale, które udało nam się przemycić w podszewkach; wszystkie do rozszyfrowania dopiero z bliska – opowiadają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski. – Bardzo się cieszymy, że ponownie mogliśmy współpracować z duetem Paprocki&Brzozowski, i to w tak szerokim wymiarze. Cała nasza grupa projektantów miała niewątpliwą przyjemność uczestniczenia w powstawaniu kolekcji, dzieląc się swoim doświadczeniem w kwestii technicznego przygotowania modeli, a jednocześnie czerpiąc z kreatywności, świeżości spojrzenia i niebanalnych pomysłów Marcina i Mariusza – dodaje Agata Zwolińska, projektant OCHNIK.

Akcesoria mają moc!
Jubileuszowa propozycja Paprocki&Brzozowski x OCHNIK to nie tylko odzież, ale też oryginalna linia galanteryjna. – To kwintesencja naszych poszukiwań między tym co piękne i funkcjonalne. Od małych, poręcznych torebek w wyrafinowanych kolorach, poprzez szykowne i seksowne, połyskujące torebki wieczorowe, do graficznych shopperów na dzień, dla kobiet w każdym wieku – zdradzają jej autorzy. Oprócz galanterii damskiej pojawią się także męskie torby: biznesowa aktówka, miejski plecak i praktyczna listonoszka. – Akcesoriów męskich jeszcze nigdy nie projektowaliśmy, to nasz debiut w tym temacie. Niewątpliwym wyzwaniem i niespodzianką, nawet dla nas samych, okazało się zaprojektowanie kompletu graficznych walizek. W tej kolekcji akcesoria mają moc! – przekonują Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski; i trudno się z nimi nie zgodzić.

W obiektywie Marleny Bielinskiej
Jubileuszowemu projektowi towarzyszyć będzie wyjątkowa kampania, której twarzami zostali współautorzy kolekcji – Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski oraz wieloletni projektant OCHNIK Agata Zwolińska. Wykonanie zdjęć powierzono cenionej fotograf Marlenie Bielinskiej, pracującej na co dzień dla największych modowych magazynów z gwiazdami międzynarodowego formatu, która w poprzednich sezonach wykonywała dla OCHNIK zdjęcia do kampanii z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Dzięki wspaniałej atmosferze panującej na planie Marlenie Bielinskiej udało się uchwycić nie tylko szczególny charakter kolekcji, ale także pozytywne emocje towarzyszące temu wyjątkowemu projektowi. Stylizacje oparte na wzorach Paprocki&Brzozowski x OCHNIK przygotowała Agnieszka Ścibior. Sesję zrealizowała Papaya Films. Oficjalną premierę zaplanowano na 17 września.

A to już wiesz?  Nowe wzory i fasony kostiumów kąpielowych z różnymi printami

***
OCHNIK to polska firma z 30-letnią tradycją posiadająca sieć 99 Salonów Firmowych zlokalizowanych
w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy