Materiały prasowe, 29.09.2015 r.
Artystyczna dusza!
Nietuzinkowy, nieskrępowany, niebanalny, jednym słowem niepowtarzalny styl BOHO kolejny już sezon podbija świat mody.
Eklektyzm cechujący styl boho sprawia, że święci on coraz większe triumfy nie tylko na wybiegach, ale przede wszystkim na ulicach całego świata. Połączenie etno, folku oraz stylu hippie przyprawione szczyptą romantyzmu tworzy mieszankę prawdziwie wybuchową i przywołuje na myśl szalone lata 70 oraz świat bohemy, cyganerii artystycznej, ludzi wolnych i nieskrępowanych konwenansami. Styl boho łączy elementy pozornie do siebie niepasujące, dzięki czemu powstałe stylizacje są odważne, oryginalne, nonszalnckie a jednocześnie kobiece i seksowne.
Inspiracje bohemą widać w kolekcjach licznych światowych domów mody gdzie obok zwiewnych sukienek, frędzli, zamszu, czy obszernych ponczo, pojawiają się tak typowe dla stylu boho futrzane kamizelki i kolorowe futra. W swej najnowszej kolekcji marka OCHNIK również czerpie z tej niekonwencjonalnej mieszanki stylów oferując barwne futra, multikolorowe kamizele, zamszowe dodatki i buty, dzianinowe ponczo w różnych odsłonach oraz torebki
z nutką retro, czy w formie worków.
***
OCHNIK to polska firma z 25-letnią tradycją posiadająca sieć 82 Salonów Firmowych zlokalizowanych
w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK to również ceniony pracodawca. W 2015 roku został liderem rankingu „Najlepsze Miejsca Pracy” przygotowywanego w oparciu o badanie prowadzone przez Instytut Great Place to Work®.