Wywiady

Lidia Kalita o modzie – wywiad

Lidia Kalita o modzie – wywiad
Warszawa, 22.10.2014 Informacja prasowa Lidia Kalita o modzie – wywiad Warszawska Galeria Mokotów rusza z cyklem wywiadów video z polskimi projektantami, których butiki mieszczą się

Warszawa, 22.10.2014
Informacja prasowa

Lidia Kalita o modzie – wywiad
Warszawska Galeria Mokotów rusza z cyklem wywiadów video z polskimi projektantami, których butiki mieszczą się w przestrzeni centrum. Pierwszą osobą jest znana z projektów o niezwykłych formach i mocnych kolorach, Lidia Kalita.

Lidia Kalita jest projektantką mody, współzałożycielką i dyrektor kreatywną jednej z najbardziej ekskluzywnych polskich marek modowych SIMPLE CREATIVE PRODUCTS (1993-2013), od listopada 2013r. tworzy własną markę LIDIA KALITA. Moda jest jej ogromną pasją, dzięki czemu w sezonie projektuje ponad 350 modeli. Jej klientkami głównie są kobiety pewne siebie, aktywne, ciekawe świata i mody.

W tym roku projektantka otworzyła swój kolejny butik, tym razem w Galerii Mokotów. W wywiadzie zaaranżowanym przez centrum Lidia Kalita odpowiada na pytania fanów:

? Jak projektuje się kolekcje dla Klientek które w naszym kraju są zachowawcze i uwielbiają klasykę? Kiedy Polki zaczną bawić się modą ?
? Co inspiruje Lidię Kalitę i czy to będzie widoczne w najbliższej kolekcji?
? Gdzie ubiera się Lidia Kalita? Czy tylko u Kality?
? Jeśli miałabym postawić na jeden mocny akcent jesiennych stylizacji, co to powinno być?
? Jakie są plany na przyszłość? Ile butików planuje otworzyć, w jakich miastach w Polsce i czy zagranicą?

Gorąco zapraszamy do obejrzenia video! Wywiad:

Pytania przy okazji kolejnych wywiadów można zadawać na FB Galerii Mokotów:
https://www.facebook.com/GaleriaMokotow?fref=ts

***
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej
z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła cztery gwiazdki. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.