07.05.2014, Informacja prasowa
Sylwetka marki:
Gloss Shoes
Gloss Shoes to marka dwóch przyjaciółek, które zauroczone szykiem Mediolanu, postanowiły przenieść go na naszą ulicę. Eleganckie buty z najwyższej klasy produktów oraz unikalne wzornictwo i funkcjonalność to cechy charakterystyczne marki. W ich kolekcji można znaleźć ponadczasowe klasyki, wygodne baleriny na co dzień, oraz spektakularne szpilki na duże wyjścia. Kolekcja marki Gloss Shoes jest widoczna na platformie SHOWROOM.PL.
Co było ważną czynnością jaką zaprojektowałyście, skąd czerpiecie inspiracje do nowych modeli?
Na początku zrealizowałyśmy nasze wpływy na sezon jesień zima 2012/2013 czyli kolekcje botków
i kozaków. Były w imprezach modowych w świata i za granicą, naszą największą inspiracją jest zdecydowanie MEDIOLAN. Atmosfera miasta i to, jak wskazują jego mieszkańcy. Staramy się być ważne na tamtejszych branżowych wydarzeniach, a włoski VOGUE to nasz elementarz.
Co jest dla Was najistotniejsze przy powstawaniu kolekcji?
Poza tym, że kończymy się artystycznie to niezmiernie istotnym elementem jest funkcjonalność naszych butów, ich wygoda oraz oczekiwania klientek. Tworzymy rzeczy do użytku na co dzień oraz
na eleganckie wyjścia, nie do podziwiania w muzeum.
Jak wyobrażacie sobie przyszłość swojej marki?
Chciałybyśmy, aby marka stała się coraz bardziej rozpoznawalna, ale pozostała w celu butikowym, nie masowym. Naszym marzeniem (z przymrużeniem oka) jest, by w przyszłości nasze buty zadebiutowały na oskarowej gali ?
Z jakich materiałów szyte są Wasze buty?
Do produkcji używamy wyłącznie skóry. Osobiście i z największą starannością wybieramy materiały,
z których są wykonywane i dodajemy do tego dużą wagę. Modele szyte są głównie
w Polsce, ale od niedawna rozpoczęłyśmy współpracę z włoskimi wytwórcami. Wszystko po to,
by osiągać coraz lepszą kondycję swoich produktów.
Jak opisałybyście klientkę Gloss Shoes?
Mamy szerokie grono klientek, są one w różnym wieku, co bardzo nas cieszy. Wynika
to z wszechstronności projektowanych przez nas butów. Nasza klientka zawsze jest jednak elegancką kobietą, która myśli o to jak wygląda, ceni sobie produkty wysokiej jakości i bardzo świadomie dobiera garderobę. Z pewnością zwraca uwagę na szczegóły.
Jak oceniacie polski przemysł modowy i jak widzicie jego przyszłość?
Uważamy, że branża mody w Polsce uczy się bardzo prężnie. Obecnie na rynku pojawia się wielu niezależnych projektantów z wielu dziedzin. Organizowane są targi oraz wydarzenia modowe, na których młodzi projektanci mogą się zaprezentować. Pocieszające jest toż, że coraz więcej klientów świadomie poszukuje projektów niepowtarzalnych. Naszym zdaniem polska ulica wydaje się coraz bardziej wesoła, kolorowa i unikalna.