Materiały prasowe, 05.08.2014 r.
Najnowsza kolekcja OCHNIK już w sprzedaży!
Efektowne inspiracje daleką Północą, rozbudowana linia odzieży tekstylnej i odważny flirt z dzianiną ? oto co przygotował OCHNIK na jesienno-zimowe chłody.
W kolekcji jesienno-zimowej, oprócz tradycyjnego, skórzanego asortymentu marki, znalazło się wiele nowych propozycji, m.in. odzież skórzano-tekstylna, nylonowe kurtki męskie oraz kurtki damskie ocieplane gęsim puchem. Ciekawą nowością jest też rozbudowana linia dzianinowa.
Ozdobą najnowszej kolekcji ponownie została Małgorzata Kożuchowska ? ikona stylu i muza projektantów. Współpraca aktorki z marką OCHNIK po raz kolejny zaowocowała stylową kampanią i pięknymi zdjęciami wizerunkowymi, które już niedługo ozdobią witryny salonów firmowych.
Pierwsze modele z kolekcji jesień-zima 2014/2015 trafiły już do sprzedaży. Pełna oferta marki na nadchodzący sezon dostępna będzie pod koniec sierpnia.
***
OCHNIK posiada sieć 75 Salonów Firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK jest również cenionym pracodawcą. W badaniu ?Najlepszych Miejsc Pracy 2014? realizowanym przez Instytut Great Place to Work? znalazł się w pierwszej dziesiątce laureatów, obok takich marek jak Microsoft Sp. z o. o., SC Johnson Sp. z o. o. czy SAS Institute Sp. z o.o.