Informacja prasowa
Akcesoria MONTBLANC dedykowane Galaxy Note 4
Luksusowa firma Montblanc po raz pierwszy w historii włącza do swojej ofert instrumenty do pisania po ekranie dotykowym. Elegancja i dziedzictwo produktów Montblanc, jakimi są e-Starwalker i Pix Pen, doskonale uzupełnia najnowszą technologię Galaxy Note 4.
We wrześniu tego roku, firma Montblanc, najbardziej znana marka w świecie eleganckich artykułów piśmienniczych i wyrobów skórzanych, poinformowała o wprowadzeniu na rynek serii produktów, rozpoczynającej współpracę z globalnym liderem w dziedzinie technologii mobilnych, firmą Samsung Electronics. Kolekcja oferuje akcesoria, które doskonale uzupełniają Galaxy Note 4, nowe urządzenie podnoszące status kultowego już Galaxy Note.
„Wprowadzenie Galaxy Note 4 reprezentuje nasze nieustające zaangażowanie w dostarczaniu ludziom podstawowych narzędzi do wyrażania siebie”, oświadczył Younghee Lee, wiceprezes Global Marketing, IT & Mobile Division w Samsung. „Sto lat doświadczenia i przywództwa Montblanc w sztuce pisania, czyni go idealnym partnerem dla Samsunga Galaxy Note 4.”
Luksus i kunszt marki Montblanc spotyka się z przełomową, innowacyjną technologią firmy Samsung. Ekskluzywna kolekcja to doskonałe połączenie zaawansowanego know-how Samsunga z najnowszymi instrumentami piśmienniczymi Montblanc: Pix Pen i e-Starwalker.
W skład kolekcji z firma Samsung wchodzą produkty dedykowane tylko i wyłącznie do obsługi Galaxy Note i są to:
? e-Starwalker i Pix Pen (obydwa dostępne pod tymi nazwami i z funkcją pisania po ekranie, dodatkowo z wymiennymi końcówkami do pisania tradycyjnego, po papierze)
Obsługa jest bardzo intuicyjna, oprócz klasycznego dotyku posiada guzik z boku do włączenia dodatkowych funkcji dotyku, poszerzając tym samym spektrum działań
? oraz etui na Galaxy Note 4 z kolekcji EXTREME, Soft Grain, Saffiano (biała)
„Integracja marki Samsung z wyrafinowanym, ponadczasowym stylem i wiedzą marki Montblanc w sztuce pisania, zapewnia użytkownikom elegancki klucz do nowych możliwości wyrażania siebie”, powiedział Jens Henning Koch, Wiceprezes Marketingu Montblanc.